Spokojenost
zaměstnanců

Indikátory kvality v sociálních službách

Nedostatek zaměstnanců, nízká atraktivita odvětví sociálních služeb, vyšší fluktuace zaměstnanců – to jsou problémy, které trápí všechny evropské země, některé více, některé méně.

Abychom jako společnost byli schopni těmto problémů čelit, nacházet správná řešení a aplikovat vhodné nástroje, musíme mít základní přehled ohledně spokojenosti a potřeb našich zaměstnanců.

Indikátory kvality v sociálních službách

Manažerský nástroj
pro vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců

APSS ČR připravila rozsáhlé, a v České republice zcela unikátní, dotazníkové šetření, jehož záměrem je zjistit a vyhodnotit spokojenost zaměstnanců zařízení sociálních služeb v České republice ve všech oblastech spojených s jejich pracovním procesem.

Dotazníkové šetření jsme vytvořili společně s odborníky z oboru lidských zdrojů a přinese nejen ucelené hodnocení vám jako zaměstnavatelům, ale i celorepublikové srovnání s ostatními poskytovateli.

Jednotlivá hodnocení jsou anonymní a čím více zaměstnanců se do tohoto dotazníku zapojí, tím přesnější hodnoticí zprávu obdržíte.

Zjišťování spokojenosti je otevřeno od 8. listopadu do 31. prosince 2023, poté bude systém uzavřen a vy obdržíte komplexní zprávu za vaše zařízení, přičemž v mnoha oblastech můžete porovnat, jak si vaše zařízení stojí ve srovnání s ostatními sociálními službami napříč Českou republikou. Komplexní hodnocení spokojenosti zaměstnanců sociálních služeb v České republice za rok 2023 si můžete přečíst zde.

Metodika

Metodický postup pro práci s dotazníkem a jeho vyhodnocením naleznete v následujícím odkazu.

Dotazník

Do dotazníku se můžete přihlásit v následujícím odkazu.